جزئیات وبلاگ

image
  • توسط مدیر
  • 1403 اردیبهشت 02

ساخت آپارتمان در رامسر تنکابن چابکسر ( سرمایه گذاری در شمال کشور )

همه‌ی ما به دنبال خانه‌هایی امن و راحت برای زندگی هستیم اما معمولاً وقتی برای خرید خانه، به یک ساختمان قدم می‌گذاریم که ساختمان کاملاً ساخته شده است؛ شاید بسیاری از ما درباره‌ی چگونگی ساخت و ساز خانه اطلاعی نداشته باشیم. شاید برای بسیاری از ما این سؤال وجود داشته باشد که مراحل ساخت ساختمان چه هستند و در هر مرحله چه کارهایی باید انجام داد. بسیاری از کسانی که مالک یک زمین هستند، به دلیل آن که همواره از وارد شدن به مراحل ساخت و ساز ترس‌های مبهمی دارند، هیچ‌گاه به فکر ساخت یک ساختمان در زمین‌شان نمی‌افتند. بنابراین اگر کمی اهل اندیشه و تفکر باشیم به این نتیجه میرسیم که یا باید ساختمانمان را خودمان بسازیم و یا به سازنده ساختمان اعتماد کامل و صد در صد داشته باشیم و کار ساخت را به یک شرکت معتبر ساختمانی واگذار کنیم. شرکت های معتبر و خوش نام سازنده آپارتمان و ویلا در شمال کشور وجود دارند که اعتبار و صلاحیتشان مورد تایید نظام مهندسی می باشد.

      

شما برای آغاز پروژه ساختمانی، به اولین چیزی که احتیاج دارید زمین است و مواردی مانند پروانه ساخت، مصالح، طرح تفصیلی و... در مرتبههای بعدی قرار میگیرند. وضعیت زمینی که برای ساخت و ساز انتخاب میشود در سوددهی یا ضرردهی پروژه تعریف شده بسیار تاثیرگذار است. مسئله بعدی مربوط به طرح تفصیلی شهرداری و میزان تراکم گرفتن است که بنا بر موقعیت زمین تعریف میشود.


 ساخت آپارتمان در شمال( شهرهای رامسر تنکابن چابکسر ) نیازمند متخصصین درزمینه های طراحی و اجرا است. کسانی که با ساخت‌وساز مسکن به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط اند، می دانند که با افزایش جمعیت و کمبود زمین خالی، ساخت آپارتمان در شمال یکی از پررونق‌ترین پروژه‌ها جهت سرمایه گذاری در شمال است. اصولاً در میان پیمانکاران کسی موفق است که صفرتا صد آپارتمان را با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت ارائه دهد.

در سالهای اخیر باتوجه به آلودگی شدید هوا و کم آبی شهرهای بزرگ، تعداد افرادی که به شهرهای شمالی نقل مکان می کنند رو به افزایش است و ساخت و ساز در شهرهای شمالی رونق گرفته است. اما نبود ساختمان های لوکس، درجه یک و با کیفیت در شمال کشور به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می گردد. و اینک فرصت مناسبی برای احداث آپارتمان، ویلا و یا شهرک لوکس و دارای برند و کیفیت عالی در شمال بوجود آمده است چون مشتریان به دنبال خرید خانه های مطمئن باکیفیت و لاکچری هستند.

اگر به فکر سرمایه گذاری در شمال شهرهای رامسر، تنکابن، چابکسر هستید، ساخت آپارتمان های لوکس در اولویت اول قرار دارند و اگر به فکر سود بیشتر و کار ماندگارتر جهت سرمایه گذاری در شمال هستید و توان مالی کافی دارید می توانید احداث شهرک در شمال کشور را به عنوان یک طرح با سوددهی بسیار بالا در برنامه کار خود قرار دهید. شرکت ساختمانی پردیس شمال با بیش از ده سال تجربه در امر ساخت و ساز به عنوان مشاور و مجری ساخت آپارتمان و شهرک در شمال کشور از "مراحل ابتدایی پروژه(خرید زمین مناسب، طراحی نقشه ، محاسبات سازه، نظارت و اجرای پروژه) تا انتهای پروژه و تحویل کلید و فروش واحد ها به مشتریان " همراه و همگام شما خواهد بود. پس برای یک سرمایه گذاری مطمئن ، پرسود و بدون ریسک می توانید روی ما حساب کنید.

"شرکت ساختمانی پردیس شمال: صداقت ، تعهد، تخصص و تضمین کیفیت"