جزئیات وبلاگ

image
  • توسط مدیر
  • 1403 اردیبهشت 08

طراحی ویلا

طراحی ویلا ( ویلای مدرن ، ویلای کلاسیک ، ویلا نئوکلاسیک )

لازم است بدانید، طراحی بی نظیر، معماری مدرن و منحصر به فرد در کنار استفاده از مصالح باکیفیت و مستحکم و پیروی از استانداردهای ساخت در یک منطقه‌ی جغرافیایی عالی، از جمله ویژگی های یک سازنده نام آشنا و معتبر می باشد که در هنگام ساخت ویلا بایستی این نکات را مدنظر داشته باشید. فاکتوری که می تواند ویلای شما را به یک ملک ابدی تبدیل نماید، انتخاب طرح ویلای مناسب و سازنده معتبر می باشد. از این رو سعی کنید تمامی انتظارات خود را از ویلا بازگو کنید و تمامی جوانب امر را بسنجید و سپس اقدام به ویلاسازی نمایید.

جهت طراحی ویلا ابتدا طرح ها و ایده های گوناگون، متناسب با سیستم سازه در نظر گرفته می شود و همچنین مراحلی صورت می پذیرد که مستلزم دیدگاهها و ذهنیت های یک مهندس مجرب است تا طراحی ویلا که شامل فضای داخلی و نمای بیرونی ویلا می باشد زیبا، شکیل و مورد پسند مشتریان واقع شود.

با سفارش طراحی ویلا و عقد قرارداد اجرای ویلا می توانید بر تمامی مراحل ساخت آن نظارت کرده و از کیفیت مصالح استفاده شده، نحوه ی ساخت، متریال مورد علاقه خودتان برای طراحی و ساخت ویلا اطمینان حاصل کنید. البته لازم به ذکر است دریافت مجوز های لازم برای ساخت ویلا شاید کمی باعث دردسر شود که با پیگیری های لازم و ارتباطات موجود این مشکل نیز به راحتی رفع خواهد شد.


برخی از افراد که زمان و حوصله کافی برای ساخت ویلا ندارند، اقدام به خرید ویلاهای آماده می کنند. اما ممکن است ویلا خریداری شده کیفیت مطلوب را نداشته و از نظر سازه ای درست اجرا نشده باشد چون بعد از ساخت کسی نمی تواند به تعداد میلگرد کار شده و میزان سیمان مصرفی پی ببرد چون اسکلت(سازه) ساختمان ریز نما پنهان شده است و هیچ تضمینی در خصوص رعایت اصول صحیح مهندسی وجود ندارد و اگر هم از نظر سازه ای مشکلی وجود نداشته باشد ممکن است طرح نما و نقشه ویلای آماده فروش با سلایق شما متناسب نباشد. بنابراین شرکت ما با تیم بسیار حرفه ای و کار بلد اقدام به طراحی و ساخت ویلا های مدرن و کلاسیک در رامسر مطابق با سلیقه و علایق شما کرده و تمام اصول ساخت ویلا و اجرای آن را برای داشتن یک ویلای امن، شیک و جذاب، رعایت می کنند. ما از سال 1387 در حال طراحی و ساخت ویلا در رامسر تنکابن و چابکسر هستیم.

با ما ویلایی مطمئن و مطابق با سلیقه خود را خواهید ساخت.

شرکت ساختمانی پردیس

09113929840